2010年4月21日

阿伯 vs 四眼哥哥

阿伯扯大嗓門指著一個四眼哥哥罵:你有冇搞錯吖?!咁後生搭乜撚電梯吖!你要唔要面架?!明知咁多人就好心你行樓梯,唔好喺度同人逼喇!咁大個人都唔識谂,冇腦架你!

四眼哥哥一臉不屑地回嘴:阿伯,每個人都有自己嘅選擇,我選擇咗搭電梯啫,冇咩唔啱吖。

阿伯怒火中燒繼續罵:屌!我話你咁撚後生搭電梯 就 !係! 唔! 啱!屌 你 老 母,你學咩人講乜撚選擇吖?!選擇?屌!

四眼哥哥繼續不屑地說:好,你啱,我冇你人生經驗咁豐富,你啱晒囉,得未?

阿伯老羞成怒罵:係吖,我係老吖,信唔信打撚柒你呀!屌你老母!

---------------------


是不是熟口熟面,覺得又是另一個巴士阿叔的故事?狂躁阿伯無端端發飆亂罵人?繼續看下去,講的是阿伯開罵前三十秒。

---------------------


我和朋友在旺角地鐵站下車,由於扶手電梯那邊人很多,碰巧電梯就在眼前而且門還開著,所以就貪方便走了進去。小小的電梯很快便擠滿了人,多半是長者還有殘障人士,我和朋友對覰一眼,都覺得很不好意思。當電梯門快要關上的那刻,四眼哥哥匆匆跑了過來然後擋著電梯門,一臉厭惡,冷冷地向那位殘障人士說:”入去啲喇!“ 然後擠了進來。之後阿伯就開罵了。。。

姑且不談阿伯是否罵得過分,有理無理,但這位四眼哥哥相貌堂堂,卻有這樣的行徑,真的要不得!
看見阿伯滿嘴粗口指著他來罵,別人可能不認同但我卻心裡叫好!

不尊重殘障人士已經很不對,還在他面前說 “選擇”?

這位四眼哥哥,你太自私了。



3 則留言:

JN 說...

峰迴路轉,原來還有內情,看頭幾句還以為阿伯無理取鬧,原來錯的是年輕人。

Sword Devil 說...

我倒是覺得阿伯很勇敢說...

阿飛正傳 說...

夏生,我的blog 被關閉了. 我換成了wordpress. username the same.